
Vedno več podjetij se sooča z dilemo, kako in ali sploh komunicirati svoje trajnostne cilje ter zaveze. Vse več se govori o transparentnosti trajnostnih ciljev, ob t. i. pojmu greenwashing pa v ospredje prihaja še manj poznan, a vse bolj relevanten pojem: greenhushing.
Greenhushing označuje strategijo, pri kateri podjetja ohranjajo tišino glede svojih trajnostnih ciljev. Razlogi so različni – od strahu pred neuspehom pri doseganju ciljev do izogibanja obtožbam greenwashinga.
Zakaj je to pomembno?
Ker takšna praksa lahko postavi podjetja v nasprotje z njihovimi lastnimi ESG zavezami ter oslabi zaupanje vlagateljev, regulatorjev in širše javnosti. V času, ko je transparentnost postala ena ključnih meril konkurenčnosti, lahko greenhushing prinaša več tveganj kot koristi.
Preberite več na: https://www.thecorporategovernanceinstitute.com/insights/lexicon/what-is-greenhushing/?srsltid=AfmBOopOE6Ei2Old24FFg5hwtFM5ir1IAvvOvsQ32NEXQif51lBkfruE
pred 14 urami