
Na današnjem spletnem dogodku ABC trajnosti, pripravljenem v sodelovanju s Sekcijo za trajnost in nevladne organizacije Slovenskega društva za odnose z javnostmi, je bilo v ospredju vprašanje, kako različne generacije razumejo in uresničujejo trajnost. Medtem ko mlajši trajnost pogosto dojemajo kot samoumevno, jo starejši razumejo kot odgovornost, pri čemer se razlike odražajo v vrednotah, navadah in možnostih posameznikov.
Dogodek je ponudil vpogled v rezultate raziskav o generacijskem odnosu do trajnosti, ki jih je predstavila mag. Maša Muster z Inštituta Mediana, ter v prakse podjetja Kotanyi Slovenija, kjer je direktorica Katarina Pivk Kreft predstavila pristop povezovanja trajnosti z družbenim vplivom, med drugim skozi kampanjo "Naj peče hrana, ne jezik."
Razprava je poudarila pomen razumevanja trajnosti kot skupne vrednote, ki presega generacijske razlike in odpira priložnosti za podjetja pri ustvarjanju dolgoročnih družbenih učinkov.
pred 10 urami